Halk Eğitim Müdürlüğünden Bir Kurs Daha..

. 24 Ocak 2008 Perşembe
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Yayladağı Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, Yayladağı Öğretmen Evinde İlköğretim öğrencilerine yönelik 2 adet İngilizce kursu açtı. Kurs İlköğretim 3.4.5. sınıflar bir grup, 6.7. 8. sınıflar bir grup olarak ders verilecek. Yayladağı Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Aydın


Yayladığı'nda dershane ve dil öğretim merkezinin bulunmadığını bundan dolayı Seviye Belirleme Sınavı'na (SBS) hazırlık ve dil kursları açtıklarını belirtti. Yeni Açtıkları 2 adet İngilizce kurslarıyla bu yıl ilk defa yapılacak olan SBS sınavından Yayladağı’ndaki öğrencilerimizin İngilizce sorularını daha rahat yapabilmeleri ve İngilizcelerini geliştirmeleri için bu kursları açtıklarını belirtti. Ayrıca Üniversite öğrencilerine yönelikte bir İngilizce kursu açıldı.

Bilindiği üzere Halk Eğitim Müdürlüğü daha öncede birçok alanda kurslar açtı.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu