OKUR-YAZAR OLMAYAN YAŞLI KADIN BİR AYDA KUR'AN-I ÖĞRENDİ

. 19 Kasım 2008 Çarşamba
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Hiç okul yüzü görmeyen 70 yaşındaki Hatice Yarman, okur yazarlığı olmamasına rağmen Kur'an-ı Kerim'i bir okumasını öğrendi. İki ay içerisinde ise iki kez hatim indirdi. Yayladağı'na bağlı Yalaz Köyü Helgin çiftliğinde yaşayan Hatice Yarman (70) gösterdiği azimle çevresindekilere örnek oldu. Kısa sürede Kur'an okumayı öğrenen Hatice Yarman, "Ben daha önce hiç okula gitmedim, okumam yazmam yok, ama Kur'an okumayı çok istiyordum. Ancak daha önce işlerimden dolayı bir türlü kursa gitmek nasip olmadı. Bu sene kursa yazıldım, yaklaşık bir ayda okumayı öğrendim ve 2 ay içerisinde 2. hatimimi bitirmek üzereyim" dedi.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu