YAYLADAĞI HALK EĞİTİM MERKEZİ 14 DALDA 45 KURS AÇTI

. 24 Aralık 2008 Çarşamba
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Yayladağı Halk Eğitim Merkezi, 14 dalda açtığı 45 kursla vatandaşlara eğitim veriyor.
Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Aydın, "Merkez olarak, daha çok meslek edinmeye ve beceriye yönelik kurslar açmaya önem verdik. Geçen yıl açtığımız okuma-yazma kurslarında 116 kişi okuma yazma öğrendi. Bu yılki hedefimizi 200 kişi olarak belirledik.704 dalda kurs verme imkanı bulunan Halk Eğitim merkezimizden bu alanlarda bir kurs açabilmemiz için en az 12 kişinin müracaatı gerekiyor." dedi.
Yayladağı merkezi ve köylerinde aşçılık, biçki-dikiş, makine nakışları, el sanatları, tel kırma, bilgisayar operatörlüğü, bilgisayar bakım-onarım, İngilizce kursu açıldı.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu