HAYIRSEVER ALKAN KARDEŞLER, YAPTIRDIKLARI OKULDAKİ ÖĞRENCİLERE AYAKKABI YARDIMINDA BULUNDU

. 5 Mayıs 2009 Salı
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Hatay'ın en fakir ilçesi olarak bilinen Yayladağı ilçesinde Alkan kardeşlerin yaptırdığı okulda 10 köyün öğrencisi faydalanıyor. İnşaatı tamamlanıp eğitim öğretime 2008-2009 sezonunda başlayan ve yaklaşık 750 bin TL'ye mal olan Yenice İlköğretim Okulu'nda Sungur, Sürütme, Köken, Şakşak, Olgunlar, Yenice, Kösrelik, Hamam ve Leylekli köylerindeki öğrenciler daha önce Yayladağı ilçe merkezine gidiyordu.

hayirsever-alkan-kardesler-yaptirdiklari-okuldaki_o.jpg

Yenice İlköğretim Okulu 7'inci sınıf öğrencisi Sibel Özdemir, Olgunlar köyünde ikamet eden ve hayırsever 2 kardeşin yaptırdığı okuldan önce köylerinden Yayladağı merkeze her gün 20 kilometre gidip gelerek eğitimini sürdürdüğünü belirtti.

Özdemir, bu okul sayesinde şimdi her gün 3 kilometre mesafeye gidip geldiklerini belirterek, kendilerini 20 kilometrelik yol çilesinden kurtaran Alkan kardeşlere her gün dua ettiklerini söyledi.

Okulun başarılı öğrencilerinden biri olan Sibel Özdemir, "Okulumuzda birçok öğrencinin maddi durumu iyi olmadığı için birçoğunun yırtık ayakkabıları vardı. Ama hayırsever Alkan kardeşler bizi yol çilesinden kurtardıkları gibi yırtık ayakkabılarımızdan da kurtardılar. Onlara çok teşekkür ediyorum." dedi.

Öğrencilere 187 çift ayakkabı dağıtım programına katılan Hatay Valisi Nusret Miroğlu ise bu yıl eğitim öğretime başlayan okulda incelemelerde de bulundu.

Programa MKÜ Rektörü Prof. Dr. Şerafettin Canda, İl Milli Eğitim Müdürü Şenol Genç, Altınözü Kaymakamı ve Yayladağı Kaymakam Vekili Köksal Sakalar, Yayladağı İlçe Milli Eğitim Müdürü M. Erkan Şerifoğlu ile birçok köy muhtarı, öğretmenler ve köylü vatandaşlar katıldı.

Programda konuşan Vali Miroğlu, "Yayladağı ilçesi, ilimizin en fakir ilçelerinden biri. Böyle doğa harikası bir köyde böyle bir okula sahip olmanız büyük bir şans. Hayırsever iş adamı Alkan kardeşlerin ata ocağı Yenice köyüne çok güzel bir okul yaptırmış. Böyle bir okul birçok köyümüzde hatta il merkezimizde bile yok denecek kadar az. Ben bu hayırseverlere sizler adına da teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu