Usulsüz Yardım Toplayanlar Suçüstü Yakalandı

. 15 Temmuz 2009 Çarşamba
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Hatay'ın Yayladağı ilçesinde geçtiğimiz haftalarda köylerde usulsüz yardım toplayan kişiler suçüstü yakalandı.

Köyleri dolaşarak Yayladağı Müftülüğü'ne bağlı Kur'an Kursu'nun adını kullanarak yardım topladıkları tespit edilen kişilerin yaklaşık 15 gündür, benzer yollarla yardım topladıkları öğrenildi. Gözlekçiler Köyü'nde bir vatandaşın şüphelenip yetkilileri araması sonucu yakalanan kişiler suçüstü yakalandı. Benzer şekilde geçtiğimiz yıllarda da yardım toplayan kişiler, jandarma ekiplerince gözaltına alınarak adliyeye sevk edildi.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu