24 Kasım Öğretmenler Günü

. 26 Kasım 2009 Perşembe
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

İlçemizde 24 Kasım öğretmenler günü kutlandı. Kutlama töreni Atatürk anıtında saygı duruşu, İstiklal Marşı ve akabinde Atatürk Anıtı’na çelenk sunma töreni yapıldı. Çelenk sunma töreninin akabinde Öğretmenevi ve ASO Müdürlüğü çok amaçlı toplantı salonunda İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce hazırlanan program yapıldı. Törene Yayladağı Kaymakamı Tolga POLAT, Belediye Başkanı Mustafa Kemal DAĞISTANLI, Garnizon Komutanı Yarbay M.Tuğrul ÖZDEMİR, İlçe Milli Eğitim Müdür M.Erkan ŞERİFOĞLU, İlçeHalk Eğitim Müdürü Mehmet AYDIN, daire amirleri ve öğrenciler katıldılar.


Program saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayıp, İlçe Milli Eğitim Müdürü M.Erkan ŞERİFOĞLU’nun eğitim ve öğretimin önemi hakkında yaptığı konuşma ile devam etti. Öğrenciler tarafından günün anlam ve önemini belirten şiirler okundu. Ardından aday öğretmenlerimizin yemin töreni yapıldı. YİBO öğrencilerinin oluşturdu koro türküler söyledi. Programın sonunda konuşma yapan İlçe Kaymakamımız Tolga POLAT “Öğretmenlerimiz bizim göz bebeğimizdir. Türkiye Cumhuriyeti muasır medeniyetler seviyesine çıkacaksa bu ancak öğretmenlerimiz sayesinde olur.” dedi.



0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu