Şükran Gecesi

. 30 Eylül 2007 Pazar
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks




Yayladağılılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneğinin, düzenlediği “Şükran Gecesi’nde ” derneğe ve eğitime katkı sağlayanlara teşekkür belgesi verildi. Şükran Gecesinin açılışını Sabuncu Camii Müezzini ve Kur’an-ı Kerim okuma yarışmasında Türkiye birincisi, Dünya altıncısı Mehmet Bilir Kur’an-ı Kerim okuyarak yaptı. Geceye İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu, İl Milli eğitim Müdürü Nazmi Bozoğlan, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Adaş ve çok sayıda Yayladağılı katıldı. Dernek Başkanı Mehmet Dikmen, yaptığı konuşmada; “Bu bina bu dernek hepimizin, hepimiz burayı temsil ediyoruz, ayrımız gayrımız yoktur. Burs olayında karınca kararınca her ay topladığımız meblağı öğrencilerimize gönderiyoruz. Geçtiğimiz yıl 60 öğrenciye burs verdik, 10’da mezun verdik. Her zaman söylüyoruz keşke her öğrenciye yetecek paramız olsa da versek. Ben bu bursu, her ay hayırseverlerden yağmur-çamur demeden gezip topluyorum” dedi. Gecenin sonunda, eğitim komisyonunda çalışıp emeği geçen, Hidayet Alagöz, Ömer Cila ve Vahdettin Alkan’a teşekkür belgesi verildi

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu