BURCU

. 21 Mart 2008 Cuma
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Anamın vatanı babamın öz yurdu
Toprağı kefen’siz şehitler sardı
Yiğitler bağrına bastı boz kurdu
Memleketim burcu burcu kokuyor

Sen unutma anan ile atanı
Vatan için şehit düşmüş yatanı
Hiç özlemedin mi yavru vatanı
Yavru vatan burcu burcu kokuyor

Türkün bayrağını moskofa asın
Şu ermeni dölünün başını kesin
Bayraklar inmesin ezan okusun
Üç hilalim burcu burcu kokuyor

Bir haber gönderdim Hatay iline
Yol vermeyin ermeni’ nin dölüne
Kimse yan bakamaz türkün malına
Bayrağımız burcu burcu kokuyor

Benim memleketim şu Yayladağım
Burda geçti benim o gençlik çağım
İlçemde kurulu benim otağ’ım
Yayladağı’m burcu burcu kokuyor


08.01.1980

Muzaffer Parlak

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu