Hayırseverlerden Yibo'ya Kitap Desteği

. 22 Nisan 2008 Salı
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Hayırsever ve duyarlı vatandaşlardan, Yayladağı Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'na (YİBO) kitap desteği geldi.
İstanbul'da özel bir şirkette çalışan Yeditepe'li Mehmet Özdemir ile yine İstanbul'da çalışan, Gözlüce köyünden Güngör Korkmaz öğrencilere kitap yardımında bulundu.
Mehmet Özdemir, YİBO öğrencilerine 5.ve 6. sınıflar için Seviye Belirleme Sınavlarına hazırlık için soru bankası, 7. sınıflar içinde tüm derslerin kitaplarını gönderdi. Mehmet Özdemir'in gönderdiği yaklaşık 100 kitap, YİBO yetkililerine teslim edildi. Güngör Korkmaz'da, 20 Ortaöğretim Kurumları Sınavı (OKS) kitabını YİBO yetkililerine teslim etti.
YİBO'ya yapılan bu kitap desteği öğrencileri çok mutlu ederken, öğrenciler duyarlı vatandaşlara ve kitapların gelmesinde emeği geçen öğretmenlerine teşekkür ederek, kitaplarla resim çektirdi.
Yayladağı Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda 385'i yatılı, 10'u gündüzlü olmak üzere toplam 395 öğrenci eğitim ve öğretim görüyor.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu