Hayırsever Alkan Kardeşlerden Öğrencilere Ayakkabı

. 8 Ocak 2011 Cumartesi
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Hataylı hayırsever işadamları Mehmet ve Bostan Alkan kardeşler Yayladağı ilçesinde ihtiyaç sahibi öğrencilere ayakkabı dağıttılar.

Yayladağı Kaymakamı Tolga Polat, ilçede merkeze bağlı Yenice köyde 16 derslikli 'Çerçi Hacı Alkan İlköğretim Okulu' kazandıran Mehmet ve Bostan Alkan kardeşlerin her dönemdeeğitime katkı sağladıklarını ve diğer işadamlarına iyi örnek olduklarını söyledi.
Konuşmalardan sonra Alkan kardeşler, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve okul yöneticileri tarafından belirlenen 3 lise ve 4 ilköğretim okulu öğrencilerine 650 çift ayakkabı dağıtarak, yardımlarının artarak süreceğini belirttiler.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Nejat Güleç ile Yavuz Selim İlköğretim Okulu Müdürü Duran Benli, hayırsever Alkan kardeşlere teşekkür ederek, bu gibi yardımları diğer hayırseverlerden de beklediklerini kaydettiler.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu