Kimse Yokmu Derneği Yayladağı’nda

. 24 Mart 2011 Perşembe
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Kimse Yokmu Derneği Yayladağı ilçesinde yoksul öğrencilerle buluştu.

Yavuz Selim İlköğretim Okulu'nda belirlenen 195 öğrenciye giyim ve kırtasiye yardımı yapan Kimse Yokmu Derneği yetkilileri ilçede düzenlenen törene katıldı.

Derneğin Kahramanmaraş Şube Müdürü Malik Akgüneş, yaptığı konuşmada, 2004 yılında kurulan derneğimizin Türkiye'de 28 Yurtdışında 4 faal şubesi bulunduğunu, yardımları sadece Türkiye ile sınırlı kalmadığını, toplam 60 ülkede yoksullara ulaştıklarını kaydetti.

Yayladağı'ndan gelen yardım talebini değerlendirdiklerini belirten Akgüneş,

"Derneğimizin amacı yardıma muhtaç kişilerle, yardım eden kişiler arasında köprü oluşturmak, Yayladağı ilçesine gösterdikleri misafirlikten dolayı teşekkür ediyorum" dedi.

Yayladağı Kaymakamı Tolga Polat yaptığı konuşmada, yoksul öğrencilerimize giyim ve kırtasiye yardımında bulunan bu hayırsever sivil toplum örgütüne öğrenciler ve aileleri adına teşekkür etti.

Törende yardım paketleri öğrencilere teslim edilirken, tören sonuna Kaymakam Polat, Malik Akgüneş'e yardımlarından ötürü birde plaket verdi.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu