23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı İlçemizde coşkuyla kutlanmıştır.

. 23 Nisan 2011 Cumartesi
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks


            23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı İlçemizde coşkuyla kutlanmıştır. Program saat 09.00’da tüm kamu kurum ve kuruluşları idarecilerinin, tüm okulların bayrak ve flamaları ile ilköğretimlerden bir grup öğrenci eşliğinde idarecilerinin, sivil toplum kuruluşları temsilcilerinin hazır bulunduğu Hükümet Konağı önündeki Atatürk Büstüne çelenk koyma töreni ile başlamıştır. Ardından kutlama töreni için saat 09.30’da Yayladağı Fehmi Dinçer Kapalı Spor Salonu’na geçilmiştir. İlçemiz Kaymakamı Tolga POLAT, Garnizon Komutanı Yaşar KAYA ve Belediye Başkanı Mustafa Kemal DAĞISTANLI’nın törene katılanların ve halkın bayramını kutlamaları ile başlayan kutlama programı tüm okullardan oluşan öğrencilerin halk oyunu gösterileri, şiirler okunması, müzikli ront gösterisi ile son bulmuştur. Ayrıca Eğerci İlköğretim Okulu öğrencileri ve öğretmenleri, İlçemizdeki kutlama programına misafir olarak katılmışlardır.
          
            


          
            Tören programının ardından Yavuz Selim İlköğretim Okulunca Kaymakamlık Makamı, Şehit İbrahim Ballı İlköğretim Okulunca Garnizon Komutanlığı, Yatılı İlköğretim Bölge Okulunca Belediye Başkanlığı, Atatürk İlköğretim Okulunca Cumhuriyet Başsavcılığı, Mehmet Akif İlköğretim Okulunca İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü makamlarına temsili olarak bir süre öğrenciler oturmuşlardır.


















Posted by Picasa

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu