Dar caddeleri genişletiliyor ve parke taşı döşeniyor.

. 8 Şubat 2008 Cuma
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks





Yayladağı Belediye Başkanı Tayfun Kızılkaya, dar yolları genişlettiklerini ve parke taşı döşediklerini söyledi. Kızılkaya, yaptığı açıklamada, Yayladağı Gümrük Kapısı'nı bünyesinde barındıran ilçenin, yerli ve yabancı turistlerin uğrak yeri olduğunu, her geçen gün daha çağdaş hale gelmesi için çaba gösterdiklerini belirtti. Belediye hizmetlerini vatandaş ve muhtarlarla birlikte yürüttüklerini belirten Kızılkaya, şöyle devam etti: ''Son yıllarda aldığımız destekle ilçemizin çehresini değiştiriyoruz. Türkiye'nin en uç noktasında sınır bölgesinde bulunan ilçemizde gümrük kapısından dolayı önemli hareketlilik yaşanıyor. Bu paralelde ilçemizde kaldırımları yeniledik, çevre düzenlemesi gerçekleştirdik. Her tarafa yeni ağaçlar diktik. Özellikle en kalabalık mahallelerin başında gelen Mezarlık Mahallesi ve diğer yerleşim alanlarında dar olan caddeleri genişlettik ve parke taşı döşettik. Ayrıca park, bahçe ve çocuk oyun alanları sayısını artırdık.'’

1 Yorumlarınız:

sevda dedi ki...

sayın kaymakamımız senle sadece bir merhabam olmuştur. Beni sana nasıl tanıtılar bilmiyorum cok istiyorum ki beni tanımanızı.Galiba beni size karşı kötü tanıtmışlar beni heryere sorabilirsin cok drüst calışkan bir insan oldugumu emin olun ki herkes size söyleyecektir.Benim arkamdan dedi kodu edenler emin olunki sizin de arkanızdan cok ama cok feci konuşuyyorlar.Örnekte verrebilirim.Bundan 2 hata önce antakyada bir köyü aradınız aradıgınız kişinin adı meryem ve dedinizki!Ne yapıyorsun?Dedi ki tulu yoğurtlu ekmek yiyiyoruz.Antakyada olmasam gelirdi.Meryem hanım aynen arkanızdan böyle dedi!!!!!Boğazı büyük yedi bitirdi bizi daha arklınıza gelemyecek neler söylüyorlar ki sizin haberiniz yok ama cok isterdimki beni tanımanızı yinede cnaın sagolsun kaymakam bey.Duran BENLİ.Zekeriya TORTUK.Fatih YAPRAK.Hanifi TORTUK.Kader CAYDAK.RAmazan ODABAŞ.Bunlar gece sen gelip gitikten sonra arkandan dedi kadunuzu yapanlardır.Sizki onlara güvendikçe onlara iyi yüzünüzü gösterdikce onlar sizn arkanızdan nerler yapıyorlar haberiniz yok kaymakam bey .Hanifi beylere yemğe geldiniz .Ve siz ayrıldıktan sonra bekçi klübesinde ne yaptınzı ne etiniz hepsini söylediler. Bezgeye gitiniğizde yemeğe Dran BENLİ'lere geldiginizde ise sabahına dedikodunuzu yaptı.Daha neler var ama size sadece ip uçları veriyorum istemeztim ki böyle olmasın sayın kaymakmım bide beni tanısaydınız belkide böyle arkanızdan konuşulamazdı bile sende tetbirini alırdın ama neyazık ki artık cok geç iyi geceler kaymakamım


SEVGİLERİMLE SİZİ DÜŞÜNEN Bİ VATAN SEVER

Sohbet Kutusu