DAYISINDAN ALDIĞI MUHTARLIĞI 34 YILDIR SÜRDÜRÜYOR

. 22 Şubat 2011 Salı
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Yayladağı İlçesine bağlı Yukarı Pulluyazı muhtarı Şeref Gönültaş, 34 yıl önce dayısından aldığı muhtarlığı başarıyla sürdürüyor.

Gönültaş (63), köyünde çiftçilik ile uğraştığını ve 11 çocuğu bulunduğunu, Hatay genelinde üst üste en fazla köy muhtarlığı yapma unvanını taşıdığını söyledi.

25 yaşında aza olarak göreve başladığını, daha sonra 4 dönem muhtarlık yapan dayısı Nihat Türkay'a karşı aday olduğunu, 1977 yılından bu yana muhtarlığı sürdürdüğünü ifade eden Gönültaş, şöyle devam etti:

"Dayım da iyi bir muhtardı. Onun yanında aza olarak göreve başladım. Muhtarlığını en ince detayına kadar öğrendim. Daha sonra aday olarak görevi dayımdan devir aldım. 29 yaşından bu yana üst üste 7 dönemdir muhtarlık yapmaktayım. Köylünün sorunlarını yakından biliyorum. Çözümü konusuna da önemli çaba gösteriyorum. Hizmette asla siyasi ayrımcılık yapmam. Köyümü ve görevimi çok seviyorum. Her türlü fedakarlığı yapıyorum. Azimle, dürüstlükle köyümün sorunu için çalmadık kapı bırakmıyorum. Bana destek olan köy halkına da layık olmaya çalışıyorum."

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu