2008 KPSS Ortaöğretim/önlisans Başvuruları 26 Mayıs'ta Başlayacak

. 12 Mayıs 2008 Pazartesi
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, 2008 KPSS Ortaöğretim/önlisans Başvurularının 26 Mayıs -27 Haziran Tarihleri Arasında Alınacağını Açıkladı.
Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, 2008 KPSS Ortaöğretim/Önlisans başvurularının 26 Mayıs-27 Haziran tarihleri arasında alınacağını açıkladı.
ÖSYM Başkanı Ünal Yarımağan; ortaöğretim ve önlisans mezunları ile bu öğrenim düzeylerinden mezun olabilecekler için 2008 KPSS Ortaöğretim/Önlisans sınavının 21 Eylül 2008 tarihinde yapılacağını bildirdi.

Yarımağan, adayların Sınav Kılavuzu ile Aday Bilgi Formu'nun 2 YTL karşılığında 26 Mayıs-27 Haziran 2008 tarihleri arasında başvuru merkezlerinden temin edebileceğini aktardı. Başvuru merkezlerinin, başvuru tarihinden önce ve başvuru süresi boyunca ÖSYM'nin www.osym.gov.tr internet adresinden duyurulacağını kaydeden Yarımağan, adayları kılavuzu dikkatle incelemeleri ve başvuru işlemlerini buradaki kurallara göre yapmaları konusunda uyardı.
Yarımağan, söz konusu kılavuzda İŞKUR'un, KPSS sonuçlarının normal, özürlü, eski hükümlü işçi alımında da kullanılacağına ilişkin bir duyurusu bulunacağını bildirdi.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu