Pilav Günü

. 22 Mayıs 2008 Perşembe
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Yeniceköy ilköğretim okulu, Olgunlar İlköğretim okulu ve Şakşak İlköğretim okulu öğrencilerin birbirlerini tanımaları, yaşadıkları yerlerin güzelliklerinin farkında olmaları, köylerini ve ülkelerini daha çok sevmeleri için üç okul birleşerek 14/05/2008 Çarşamba günü “PİLAV GÜNÜ” düzenlediler.Pilav Gününe ilçe kaymakamımız Süleyman ÇELEBİ, İlçe Milli Eğitim Müdür V. M. Erkan ŞERİFOĞLU,Şube Müdürü Hikmek GÜMÜŞTAŞ, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet AYDIN ve Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanları katıldı.

0 Yorumlarınız:

Sohbet Kutusu